torsdag 22. oktober 2009

No Name - No Fame sikter høyt med Beatles

Ifølge meg selv lå No Name - No Fame dårlig an i forhold til "gruppe"-konkurrentene i forrige X-Factor sending - til tross for en spenstig "Lollipop". Nå sikter den muntre guttegjengen enda høyere.

No Name - No Fame skal synge "Help" på fredag. Denne Beatles-låten er en av mine favoritter; uansett sjanger. Utallige artister har gjort cover-versjoner av "Help", men ingen ting kommer opp mot orginalen. Derfor er det modig - og kanskje litt for dristig - å prøve seg på denne slageren. Nå hører vi også at Leadvokalist Inge Bremnes sliter med sykdom.

Harmoniene har ikke vært perfekte for No Name - No Fame, og på en sang som "Help" er presisjon i det flerstemte helt avgjørende. Jeg er meget spent på hvordan guttene løser dette. Fallhøyden med en Beatles-låt blir meget stor, og jeg tror dessverre at det blir fall. Samtidig har jeg stor sans for de muntre guttene, og håper derfor at jeg tar feil.


Share/Save/Bookmark

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar